خواهشمند است با پاسخگویی به موارد زیر، ما را در راه رسیدن به اهدافمان یاری نمایید:
ردیف سوال عالی خوب متوسط ضعیف خیلی ضعیف
1 میزان اطلاعات فروشنده در مورد خدمات
2 میزان علاقه مندی شما به ادامه خرید از شرکت
3 میزان رضایت از کانالهای ارتباطی شرکت با شما (تلفن، دورنگار، سایت اینترنتی، الکترونیکی، مکاتبه، ملاقات حضوری)
4 زمان انتظار برای پاسخ دهی به سوالات و مشکلات شما در واحد پشتیبانی
5 نحوه بازرسی های دوره ای و خدمات پس از فروش مشتریان
6 نحوه رسیدگی به نظرات و شکایات توسط گروه تجارت سرمایه آرتا
7 رعایت ادب، احترام و ایجاد ارتباطی دوستانه از جانب کارکنان و نمایندگیها با مشتریان
8 میزان رضایت شما از نحوه برخورد پرسنل تجارت سرمایه آرتا در هنگام مراجعه حضوری
9 وضعیت ارائه خدمات شرکت در مقایسه با سایر شرکتها
10 میزان رضایت شما از حل مشکل، پس از مراجعه حضوری پرسنل تجارت سرمایه آرتا
11 مهارت و اطلاعات فنی پرسنل پشتیبانی دریافتن و رفع مشکلات فنی
12 میزان رضایت مندی از تناسب سطح قیمت کالا با توجه به کیفیت
13 تناسب قیمت خدمات در قیاس با سایر ارایه دهندگان
14 آیا مشکل شما در همان تماس اول حل شده است
15 آیا رضایتمندی شما به حدی بوده است که ما را بعنوان تأمین کننده به حساب آوردید